Photorectangle 244

Book et besøg os

Du kan godt melde dig ind på Elbæk Efterskole inden du besøger skolen første gang, MEN du SKAL have set skolen inden et eventuelt optagelsesgebyr skal betales, og du har fået en plads på Elbæk Efterskole, så du er sikker på, at du har valgt den rigtige efterskole for dig.

Kom og besøg os

Rundvisningsdatoerne er tilgængelige nedenfor, hvor du har mulighed for at booke et besøg og komme og opleve Elbæk Efterskole samt vores faciliteter.

Alle vores rundvisninger starter kl. 18.30, hvor vi begynder samlet i vores Foredragssal til fælles information omkring skolen m.m., så det er vigtigt, at I er der til tiden, hvis I vil høre det hele. Derefter vil vores søde elever vise jer rundt på skolen, og til slut vil der være lidt kaffe og kage i Spisesalen samt mulighed for at stille yderligere spørgsmål til en medarbejder.

Du kan ikke komme til rundvisning uden en tilmelding, da der er et begrænset antal pladser. Muligheden for at melde sig til lukker, når max antal deltagere er nået.

Vi har rundvisninger cirka to gange om måneden, men det kræver en tilmelding at deltage, da vi kun har mulighed for at rundvise et begrænset antal i tidsrummet.

DSF4736

SpringCamp

1000 TAK FOR EN FANTASTISK CAMP TIL ALLE VORES DELTAGERE OG HJÆLPERE!

Vi glæder os allerede til SpringCamp 2024 på Elbæk Efterskole - og du kan allerede nu tilmelde dig og sikre dig en plads.

"Et virkeligt godt koncept I havde fået skruet sammen! Vi fik - som lovet - en meget træt, men også glad og stolt datter med hjem. Fyldt med gode oplevelser! Udover en masse fed springtræning, gymnastik og andre sjove aktiviteter, har hun snakket meget om, hvor godt det var med rundvisning og indkvartering på værelserne. Det gjorde, at hun/de følte sig velkommen på hele skolen, og ikke kun i hallen!

Tusind TAK til jer alle for en stor oplevelse. Ikke mindst TAK til de meget engagerede lærere og elever/instruktører, der var med."

Birthe, mor til Johanne, der deltog i SpringCamp 2023

Efterskolernes Dag og Aften

Åbent Hus på Efterskolernes Dag ligger altid sidste søndag i september.
Åbent Hus på Efterskolernes Aften ligger altid anden onsdag i januar.

Der kræves ingen tilmelding til Efterskolernes Dag og Efterskolernes Aften - der dukker du/I bare op på skolen og får en rundvisning samt et indblik i skolens rammer og faciliteter.

På rundvisningsdagene kan du komme og få en rundvisning og/eller blive præsenteret for noget af det, der kendetegner skolen.

Tilmeld dig en rundvisningsdato hér

Elbæk Efterskole 1050

Se skolen inden du siger "ja" til en plads

Vi vil rigtigt gerne vise skolen frem for dig, der ønsker at blive elev på Elbæk Efterskole. Du kan godt melde dig ind på Elbæk Efterskole inden du besøger skolen første gang, men du SKAL have set skolen inden et eventuelt optagelsesgebyr skal betales, og du har fået en plads på Elbæk Efterskole. Så er du sikker på, at du har valgt den rigtige efterskole for dig.

Guld Dennis oplever Elbæk!

Kan Guld Dennis score et mål mod Elbæk Efterskole? Det kan du få svaret på lige her i videoen.

Bliv elev på Elbæk Efterskole

Elbæk Efterskole er åben for alle, der vil indgå i et forpligtende fællesskab med de glæder og sorger det nu en gang giver. Du skal være indstillet på at deltage positivt og aktivt i et givende, berigende og spændende skolemiljø. Som elev på Elbæk Efterskole lever du hele dit liv på skolen, fra mandag til torsdag, hvor du bor, spiser og går i skole sammen med dine kammerater.

Bliv elev

Elbæk Efterskole 0758